VOLEJTE 603 420 665

Váš prodejce jízdních kol, potřeb pro cyklistiku a her

Položek:
Celkem:

0
0 Kč

Doživnotní záruka na rám

Aktuality

Testování kol TREK 6.–7. května 2017

Přijďte si vyzkoušet nejnovější model jizdních kol amerického výrobce TREK. K dispozici budou …zobrazit cele

Více aktualit

Yogi.czObchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

1. Obecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí v internetovém obchodě www.yogi.cz. Obchodní podmínky a reklamační řád vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České Republiky, na straně spotřebitele se vztahy neupravené Obchodními podmínkami řídí občanským zákoníkem

(č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se tyto vztahy obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) vše ve znění novel.

 

 

2. Objednávka a platba zboží

Minimální hodnota objednávky není stanovena.

Po odeslání objednávky Vám bude na email uvedený při registraci zasláno potvrzení. V případě, že v něm najdete nesrovnalosti nebo pokud se stane, že potvrzení neobdržíte do 12 hodin od jejího odeslání, neprodleně nás kontaktujte.

Objednáním zboží potvrzujete, že jste se seznámili s Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte. Veškeré objednávky odeslané tlačítkem „ODESLAT OBJEDNÁVKU“ jsou považovány za závazné. Své objednávky můžete stornovat maximálně do 24 hodin prostřednictvím emailu.

Platit můžete převodem na náš účet nebo formou dobírky.

Uvedené ceny platí pouze pro objednávky v e-shopu www.yogi.cz. Ceny v kamenné prodejně se mohou lišit.

Pro zboží zakoupené přes e-shop www.yogi.cz nelze uplatnit žádné slevové poukázky a ani jiné slevy.

 

 

3. Registrace

V našem obchodě můžete nakupovat jako registrovaní i jako neregistrovaní zákazníci. Podle toho, pro jakou variantu se rozhodnete, zvolíte buď způsob:

Přihlásit se (pro registrované zákazníky)

Registrovat se (pro ty, kteří si chtějí v našem e-shopu zřídit uživatelský účet)

Nákup bez registrace

Výhoda nákupu s registrací spočívá v tom, že máte vytvořen svůj uživatelský účet, který obsahuje všechny údaje související
s objednáním a platbou zboží (adresa, kontaktní údaje apod.). Při každém nákupu se tyto údaje automaticky zobrazí a Vy je nemusíte vždy znovu vypisovat.

Vaše registrace je platná pro nákup v cyklistickém e-shopu i v e-shopu her.

 

 

4. Dodání zboží

Zboží Vám bude zasláno Českou poštou nebo přepravní službou PPL. Vyzvednout si je můžete také osobně na naší prodejně v Ostravě na ulici Nádražní 37. Ušetříte tak za poštovné.

Ceny poštovného a balného (vč. DPH):

  • Česká pošta - EMS 200 Kč
  • PPL 109 Kč
  • Při objednávce nad 1.500 Kč je poštovné a balné zdarma, neplatí pro balík posílány mimo ČR.

Balíky nad 1500 Kč jsou standartně zasílány jako normální balík Českou poštou. Pokud chcete využít jinou variantu dopravy, uveďte ji prosím v poznámce k objednávce!

Bezplatné poštovné platí pouze v pro zásilky v rámci České Republiky. U zásilek zasílaných do zahraničí bude poštovné a balné účtovano dle standartního sazebníku!

Ke každé zásilce je přiložen daňový doklad – paragon. V případě požadavku na vystavení faktury prosíme upřesnit v poznámce spolu s údaji organizace, na kterou se má faktura vystavit.

Zboží, které je skladem, odesíláme do 48 hodin od objednání. O odeslání zboží budete informováni emailem.

 

 

5. Převzetí zásilky


Nepřevzetí zásilky


Pokud Vám zásilka dojde poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčení apod., nepřebírejte ji. Vyžádejte si od dopravce sepsání škodního protokolu o shledané závadě. Zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu. Na pozdější reklamaci závady, vzniklé poškozením zboží při přepravě zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.


Reklamace poškození zboží během přepravy


V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u dodavatele pokud možno ihned. V případě České pošty můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce do 2 pracovních dnů od převzetí. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. V případě PPL je lhůta, během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. V obou případech je nutné zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlému vyřešení situace.


Kontrola dodaného zboží


Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce.
V případě, že balík přijde nekompletní či chybně vyexpedovaný, neprodleně nás informujte e-mailem. Převzetím poškozeného zboží přechází na kupujícího zodpovědnost za škody na tomto zboží. V případě, že kupující zaplatil kupní cenu, přechází na něj vlastnické právo ke zboží jeho převzetím.

 

 

6. Osobní odběr v kamenném obchodě

Zboží si můžete také vyzvednou osobně v našem kamenné obchodě. Po předchozí dohodě je možné vyzvednout si zboží i v jiné dny a hodiny. Zboží zde bude k vyzvednutí po zaslání potvrzujícího e-mailu, že je Vaše objednávka připravena. Zboží zde pro Vás uschováme po dobu 3 dnů od data zaslání informačního e-mailu, po dohodě je možné dobu úschovy přizpůsobit Vašim potřebám.

 

 

7. Vrácení zboží

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodů vrátit do 14-ti dnů od převzetí zásilky nazpět a my vám dle vašeho výběru vrátíme peníze nebo zboží vyměníme za jiné.

Vrácené zboží musí být úplné, nepoškozené, neopotřebované a schopné dalšího prodeje. V opačném případě nelze uplatnit možnost jeho vrácení. Zboží posílejte jako cenný balík. Zásilky zasílané dobírkou nebudou přijaty. Spolu se zbožím musí být vrácena faktura nebo účtenka. Bez ni nelze vyřídit vrácení peněz nebo výměnu zboží. Pokud bude vše v pořádku budou peníze kupujícímu vráceny inkasní složenkou nejpozději do 30-ti dnů od vrácení zboží. Na požádání kupujícího můžou být peníze vráceny na jeho bankovní účet. Peníze za poštovné se nevracejí.

 

 

8. Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruka přesahující 24 měsíců a její podmínky jsou vyznačeny na záručním listě.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

U kosmetických produktů je datum minimální trvanlivosti uvedeno slovy „Spotřebujte nejlépe do...“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu výrobku, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto výrobků je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat např. Je - li v symbolu otevřené nádobky uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12-ti měsíců od otevření.

 

 

9. Záruční list

Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

 

 

10. Reklamace

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Reklamace se řídí občanským zákoníkem.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  1. O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v co nejkratší možné lhůtě od zjištění závady.
  2. Uveďte jméno a příjmení, adresu, číslo Vašeho účtu (za účelem převodu peněz v případě uznání reklamace) a důvod reklamace.
  3. Se zbožím zašlete kopii faktury.
  4. Zboží zasílejte jako cenný balík. Zásilky posílané na dobírku nebudou přijaty.

Pokud bude reklamace oprávněná, bude Vám zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. Peníze budou poukázány na Váš účet. V případě neoprávněné reklamace Vám bude zboží zasláno zpět na náklady kupujícího. V případě nevyhovujícího zboží je po dohodě možná výměna.

 

 

11. Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu


Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • Zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
  • Neproběhla platba ze strany nakupujícího.
  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a následně s Vámi dohodneme další postup.

 

 

12. Ochrana osobních údajů

Provozovatel je řádně registrovaným správcem osobních údajů. Osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a nakládání s nimi se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Osobní údaje (adresa bydliště, telefon, email), které uvádíte ve své objednávce, jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a ke komunikaci se zákazníkem. Provozovatel se zavazuje neposkytnout získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravců zboží, a to pouze v rozsahu nutném pro doručení zásilky.

Svou registrací v internetovém obchodu www.yogi.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním údajů o Vás a Vašich nákupech po dobu neurčitou. Na Vaši písemnou žádost mohou být po vyřízení objednávky vymazány.

Copyright © 2012-2017, YOGI | Realizace: 3solutions, spol. s r.o. | Provozováno na systému 3ESHOP ProfiShopper

Zboží bylo vloženo do košíku.

Celkem máte v košíku:

ks zboží za
PŘEJÍT K OBJEDNÁVCE

Zapomenuté heslo
ZobrazitZboží k porovnání: 0 ks