TREK Fuel EX 5 Gen 7 Lithium Grey/Trek Black Splatter
Fuel EX 5 je hliníkové trailové kolo, jehož hlavní předností je všestrannost. Je připraveno na vše, co si pro něj nachystáte. Má vidlici RockShox Recon Silver, zadní tlumič X-Fusion Pro 2, kola připravená na použití bezdušových plášťů, 12rychlostní sadu Shimano Deore a teleskopickou sedlovku TranzX.



Fuel EX 5 je hliníkové trailové kolo, jehož hlavní předností je všestrannost. Je připraveno na vše, co si pro něj nachystáte. Má vidlici RockShox Recon Silver, zadní tlumič X-Fusion Pro 2, kola připravená na použití bezdušových plášťů, 12rychlostní sadu Shimano Deore a teleskopickou sedlovku TranzX.
Rám
Rám
Hliník Alpha NEXT Platinum, úložný prostor v rámu, hlavové složení ZS, nastavitelný pákový poměr, vnitřní vedení, vyměnitelné slitinové vahadlo, vyměnitelné spodní uchycení tlumiče, kryt dolní trubky, ochranný kryt, BSA 73, ISCG 05, ABP, UDH, Boost148, přizpůsobitelný zdvih 145 mm až 160 mm
Vidlice
RockShox Recon Silver RL, pružina Solo Air, tlumič Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 42, Boost110, 15mm Maxle Stealth, zdvih 150 mm.
Tlumič
X-Fusion Pro 2, tlumení s 2 polohami, 205 x 60 mm.
Zapletená kola-výplety
Přední náboj
Shimano TC500, slitina, Centerlock, 110 x 15mm pevná osa
Zadní náboj
Shimano TC500, slitina, Centerlock, 148 x 12mm pevná osa.
Zadní rychloupínák
Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
*Ráfek
Velikost: S, M, L, XL
Bontrager Line TLR 30, možnost použití bezdušových plášťů, 32 děr, ventilek Presta.
Velikost: S, M, L, XL
Bontrager Line TLR 30, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, ventilek Presta.
*Plášť
Velikost: S
Bontrager Gunnison Elite XR, možnost použití bezdušových plášťů, drátová patka, 60 tpi, 27,5 x 2,40 palce.
Velikost: S, M, L, XL
Bontrager Gunnison Elite XR, možnost použití bezdušových plášťů, drátová patka, 60 tpi, 29 x 2,40 palce.
Díl pláště
Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz.
Páska do ráfku
Maximální velikost pláště
Rám: 29 x 2,50 palce, vidlice: viz výrobce.
Pohon
Řazení
Shimano Deore M6100, 12 rychlostí.
Přehazovačka
Shimano Deore M6100, dlouhé ramínko.
Klika
Shimano MT512, převodník 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm.
Středové složení
BSA Shimano BB-MT501 BSA.
Kazeta
Shimano Deore M6100, 10-51, 12 rychlostí.
Řetěz
Shimano Deore M6100, 12 rychlostí.
Maximální rozměry převodníku
Max: 34 zubů (ovál ‒ 32 zubů) min: 30 zubů (ovál ‒ 32 zubů)
Komponenty
Sedlo
Bontrager Verse Short, nerez ocelové ližiny.
*Sedlovka
Velikost: S
TranzX JD-YSI34, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
Velikost: M, L, XL
TranzX JD-YSI34, zdvih 170 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
Řídítka
Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 40 mm, šířka 780 mm.
Gripy
Trek Line Comp, nylonový zámek
Představec
Bontrager Comp, objímka 31,8 mm, 7 stupňů, délka 35 mm
Hlavové složení
FSA Orbit, sealed cartridge bearing, 1-1/8'' top, 1.5'' bottom, 1.5 crown
Brzda
Hydraulická kotoučová verze Shimano, páčka MT201, třmen MT200.
Brzdový rotor
Shimano RT10, centerlock, 180 mm.
Rozměry kotouče
Maximální velikosti brzdového kotouče ‒ rám: 203 mm, min. 180 mm, vidlice: viz výrobce.
Hmotnost
Hmotnost
M - 17.02 kg / 37.53 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší)
Hmotnostní limit
Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).
Americký výrobce jízdních kol od roku 1976. Firma Trek sídlí od svého založení v malém městě Waterloo ve státě Wisconsin. Z původní firmy založené ve staré červené stodole se během takřka 50 let stal přední světový výrobce jízdních kol, který udává trendy v použití moderních technologií.
Na kolech značky Trek závodili nejlepší světoví závodníci včetně Lance Armstronga, který na kolech Trek vyhrál 7x legendární Tour de France. V této době Trek prorazil do světa se svými karbonovými rámy, které dodnes představují to nejlepší, co se na cyklistickém trhu nabízí.
Trek ale nejsou pouze silniční kola. Své jízdní kolo si u Treku vybere každý - od dětí až po dospělé. Od úplných začátečníků, až po vítěze Tour de France. Nabízí silniční, horská, krosová ale také populární elektro kola. Trek je prostě v cyklistice jednoznačná sázka na jistotu.